Grafično oblikovanje Ljubljana in CGP 

grafično oblikovanje ljubljanaGrafično oblikovanje Ljubljana lahko poskrbi za najboljši CGP za vaše podjetje ali blagovno znamko. CGP je danes skorajda nuja, saj so potrošniki vajeni, da ima vsako podjetje celostno grafično podobo, po kateri ga prepoznajo in ki se sklada z njihovim logotipom. To podjetju ali blagovni znamki omogoča veliko boljšo prepoznavnost ter lažje uveljavljanje na tržišču, pa tudi to, da ga stranke ločijo od konkurence. Dober CGP je tako pomemben za dobro poslovanje, zato se vanj splača investirati. 

Kvaliteten CGP je zelo pomemben 

CGP je kratica za celostno grafično podobo. Zanjo vam grafično oblikovanje Ljubljana poskrbi kvalitetno, kar pomeni, da bo vaša celostna grafična podoba unikatna in prepoznavna. Za vas bodo izdelali logotip, vam pripravili vizitke, izbrali barve, ki vas lahko predstavljajo, oblikovali glavo za račune in druge dopise itd. Z dobro in premišljeno celostno grafično podobo boste tako na stranke kot na poslovne partnerje zagotovo naredili boljši vtis. Zaradi tega sploh ni čudno, da vse vodilne blagovne znamke in uspešna podjetja veliko dajo na svoj CGP in se zelo trudijo, da je njihova zunanja grafična podoba, s katero se predstavljajo javnosti, čim bolj usklajena.  

Koliko stane kvaliteten CGP? 

CGP - celostna grafična podoba podjetjaCena kvalitetnega CGP-ja je odvisna od tega, kaj vse je vključeno v ceni, saj se to od izvajalca do izvajalca lahko razlikuje, poleg tega pa ima tudi vsak naročnik drugačne želje. Zaradi tega grafično oblikovanje Ljubljana za vsakega naročnika pripravi individualno ponudbo glede na njegove želje in potrebe, pri čemer ponudbo uskladi s pričakovanji naročnika in tem, s kakšno dejavnostjo se ukvarja. Nekateri recimo za opravljanje svoje dejavnosti praktično ne potrebujejo vizitk, zato pa jim je bolj pomembna grafična podoba, s katero se predstavljajo na spletu, pri drugih pa so pomemben del predstavljanja javnosti tudi različne tiskovine, brošure, katalogi itd.  

Zaradi tega mora biti CGP vedno prilagojen posameznemu podjetju in njegovi dejavnosti, hkrati pa zasnovan tudi tako, da je oblikovan čim bolj všečno za njihove stranke. Vsako podjetje ima namreč svojo ciljno skupino strank, zato je treba tudi logotip in CGP temu prilagoditi – mlajše stranke imajo tako rade bolj igrive in drzne logotipe ter druge vizualne rešitve, medtem ko druge generacije morda cenijo bolj tradicionalen dizajn, kakršnega so vajene. Dober oblikovalec se temu zna odlično prilagoditi, zato vam bo za vas oblikoval takšen logotip in CGP, kakršnega potrebujete za uspešen nastop na trgu.